Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Na dodávané zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Reklamace bude řešena dle typu zboží a druhu závady zasláním náhradních dílů, výměnou dílů nebo opravou u zákazníka.

Kupující je povinen neprodleně po zjištění závady prověřit stav zboží a zjištěnou závadu uplatnit k reklamaci písemnou formou (e-mailem, poštou) u dodavatele. Pro dopravu zboží k reklamačnímu řízení k dodavateli lze použít některou z následujících služeb: Česká pošta, DPD, PPL, DHL, Toptrans apod. Zboží nezasílejte poštou na dobírku – nebude přijato! Dodavatel nemůže zajišťovat ověřovat a přebírat dobírkové zásilky. Místem uplatnění reklamací je sídlo dodavatele.

Reklamační řízení urychlíte v případě, že nám zašlete:

  • reklamované zboží
  • kopie faktury ( popř. dodací list )
  • písemný popis závady– pro urychlení vyřízení reklamace vyplňte náš reklamační protokol
  • s kontaktní (dodací) adresou, telefonem a soupisem reklamovaného zbo­ží

U oprávněných reklamací bude opravené nebo vyměněné zboží vráceno kupujícímu v nejkratším možném termínu.

Prodávající bude kupujícího informovat o postupu vyřizování reklamace telefonicky nebo e-mailem. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Prodávající se k reklamaci vyjádří co nejdříve ode dne jejího kompletního obdržení.